November 4, 2010

Saya suka hari ini! :)

Terlupa rasa dengar Count on Me macam mana, kalau sorang sorang pun rasa tiba-tiba macam ada kawan. Ok scary pulak type macam tu. Abaikan. Rasa dia best.
--

Harini cabaran terpaling hebat aku terpaksa go through sepanjang beberapa tahun jadi mahasiswi ni (cewah!). Tak sangka, tempat prestigious macamni boleh ada beberapa kerat yang macamtu. Sigh. If you have my facebook, chances are you already know whats up. I am not the type of yang marah tak tentu pasal, or make something out of thin air (except with loverboy, saja nak drama lebih. Itu mesti). Siapa yang pernah buat kerja dengan aku should know how I work. I have my standards. And I don't go below my standards even things get though. I'm a perfectionist like that.

Tapi nasi dah jadi bubur. Report yang aku put high hopes at least contain basic information hancur berkecai and aku tak boleh nak fix it. Dammit! Aku tak suka rasa tak boleh fix benda. Rasa macam tadi kalau orang yang kena mengena tu datang memang dah kena penangan depan depan tambah dengan crankiness aku yang tak tidur kejar deadlines and tests, I think you're lucky Allah bagi sebab kau tiba tiba tak datang langsung, sebab kalau kau datang memang kau dah kena. You don't mess with me.

This is a big deal sebab aku tak pernah encounter benda macam ni lagi. Sebusuk-busuk kolej aku yang tak ada nama tu pun dulu, budak budak dia reti ada sense of responsibilities. Tak kisah lah kau ada event ke, kau final semester ke, kau busy gila nak mati ke, bila part kau, kau buat sehabis baik. Bukan main copypaste ayat hanging. Seriously, kalau aku jadi lecturer tu, aku pun tak tahu nak mark apa. You mess with my marks too lah, and yours too, perasan tak cik student final semester?

And sapa bagi late notice 30mins BEFORE the event anyways? 30 minutes, yang bila mana semalam kau beriya kata nak tolong sekali, last-last I was left alone to present and change the whole presentation slides. Memang terbaikkkk di pagi test. Terima kasih banyak banyak, apa rasa sangkut paper final semester ek? Best tak?

Hohoho. Nanti bagi tahu, aku nak tahu.
:)
--

Macam macam. Aku rasa aku banyak buat salah kat orang. If so, sorry banyak banyak from the bottom of my heart. Aku harap esok will be better. Amin.

No comments: