October 31, 2010

011110

Dah macam binary code pulak title entry ni, lol. Anyhoo, dah masuk first day of November, how time flies, laju sangat. Lagi sebulan lagi nak internship and then setahun lagi nak habis (insyaAllah), huuu scary.

Honestly, I don't want to leave this place, at least not yet. Tolak tepi assignments, tests and exams yang susah gila, this place is awesome really. I admit aku balik every weekend (now kurang sikit sebab nak final dah), but I am not dreading to come back here again when I needed to, totally 180 masa aku kat kolej lama dulu. Last month aku ada cakap pasal nak make do with everything I have so that takde la so in the dump sangat. October macam banyak main dengan feelings yang aku malas nak attend, yang aku tak sangka will happen anyways, so macam agak suck sikit. But October jugak ada banyak memories yang aku tak nak lupa.

Last Friday was awesome. Azlan & The typewriter was here, and to be honest, aku tak keep up sangat dengan this band, nama pun aku baru tahu malam tu, lol, but yeah, they played Lagu Untukmu which bring back the 2006 in me. Harhar. Tetiba rindu, but yeah Lan pun cakap there are no more gigs/events like that anymore nowadays. Sigh sharing session sekejap. To be honest, aku miss rasa macamtu. (Though being at the seats most of the time defeat the purpose, baik ajak Raihan datang, aku lagi suka duduk dan tengok). Yang buat Friday awesome bukan event yang jungle residence buat, it just that, malam tu aku tunggu a call (yeah Imma loser like that), tapi tak dapat. So agak sedih. But then budak-budak ni plan pergi Ipoh so I tagged along. T'was fun. Balik pukul 5 pagi lepas main games yang tak masuk akal and funny.
--

Benda jadi seronok bila kita tolak tepi natural instinct nak judge orang and just accept them as who they are. Even lepasni maybe takkan berani lagi nak jadi macam malam tu. Aku pelik sikit, bila sedih je nak go all out. Gila kejap. Dah tak sedih jadi kembali reserved. Huhu. Diorang cakap muka aku hostile? Mwahah, best yet so far!

--

4 tahun tu lama jugak. Tapi rasa macam banyak benda tak tahu lagi, sebab every year kita deal dengan kita yang dah berubah, tapi kita tetap stay. Let's keep it this way and keep learning, shall we? 143.

No comments: