July 15, 2010

Epal II

Sayang, jangan lagi ya? Tolonggg. Tak boleh hidup pakai mouse dan platform yang itu, tak poyo, cuma lupa, dan tak mahu ingat. Tolong ya, jangan. Tempat servis kamu itu jauh yang amat.
--
Aku baru sedar yang kita boleh buat unedited movie guna mata dan sebarang dua lagu instrumental konon-konon jadi soundtrack unedited movie itu tadi. Seronok sebab tadi cuaca mellow yang amat, hujan renyai, tapi aku kat dalam lrt diselimuti aircond yang agak menggila hari ini. I don't know why I decided to wear my thinnest shirt when it is not even that sunny. Tak apa, precaution. Biasa la tu, kita merancang Tuhan menentukan. He he.

Sumpah hari ni cuaca superb gila, dah lama tak berada under that kind of weather, macam jatuh cinta dekat Allah lagi dan lagi ♥ MashaAllah. Tadi ada this one guy, kinda good looking jugak, berdiri betul-betul depan aku and he kept replaying that annoying Akon and David Guetta's song about sexy girl (?) over and over again. Mula mula macam nak perasan and take it as a compliment, but then rasa menyampah hahah, oh my god gila bimbo aku. (abaikan please, thanks)

Dulu aku suka judge orang based on their music preferences dan selalunya apa yang aku judge tu betul. Tapi sekarang, bila aku sendiri dah tak ada haluan on what kind of music I listen to aku rasa cam gila poyo doh aku dulu. Sigh. I wish life is that simple. Judge music orang -> suka -> boleh gang -> kawan -> share music. Senang kan?

Aku serious dah tak reti nak bersosial, balik balik muka samaaaaa je (okay no offense lah people! You'd get what I mean kan if you are my true friend :-p)

(?) I'm not much of Akon's fan, but I kinda like David Guetta.

No comments: