July 4, 2011

Kalau

Been given a chance what song I want to a proper cover of, I'd choose one of The XX's, Heart Skipped A Beat. Sebab saja, aku rasa composition dia macam simple, tapi cukup cepat buat aku bob my head. Jarang jumpa lagu macamtu dah sekarang.

Tapi tu kalau lah, sebab aku tak reti main anything other than uke. Itu pun berterabur. Agak geram sebab a few days back dah plan nak do a cover of this one song yang dari haritu ada dalam kepala. Bila try main macam haramnya bunyii :(. Jujur aku rindu freestyling dengan adik aku dekat living room, berangan. Hahah. I miss you guys, I miss the white guitar too weh. Bila boleh jam sesama lagi ni?

Yang sorang tu dah nak pergi Kuantan esok. Esok. Jatuh gak kau kat tempat kakak kan? Hahah. Lawak gila. Fikir2 balik macam sangat random. I hope warga Kuantan jaga S elok elok. Sebab dia panas baran. Nasib ar korang mess with my brother memang mess with the wrong person.
--
Bila dah step outside the box, I can see a picture being painted, one by one jigsaw puzzle fits. :) Alhamdulillah, tak sia-sia sakit aku dulu. Kalau aku tak sakit dulu tak rasa sihat sikit sekarang :).
--
Semalam aku jumpa website aku yang lama. Dem. Seriously kau ni memang gila ah. Gila. Alhamdulillah jugak sebab aku dah outgrew aku yang dulu e he he. :-) Aku ingat dulu aku ada write a post saying what we were 6 months ago are not what we are now. So siapa aku Januari lepas bukan aku yang sekarang, which is so effing true in every possible way.

July, be full of hope. Great ones!

No comments: