July 12, 2011

2

Never ending logbook report, and my trusty water bottle - a gift from my awesome cousin.
Harini rasa nak go Boho. Office aku best sebab boleh pakai apa apa je kay. Selamba.

KLCC looks friendly today. Rasa chill gila bila masuk tadi lampu semua dah on macam ceria je dowh. Best.

So tadi lunch dengan this one staff yang aku tak kenal pun tapi A kenal, so macam join je lah. Had the super sedap sambal sotong. If you ever drop by TPM, please pergi cafe near Maybank Enterprise 3 kot. Sedap gilaaaaaaaa. Aku salute gila dowh makcik yang masak tu. Sedapnya makcik, pandai makcik masak. (eh ke pakcik/abang/kakak? - Aku imagine makcik yang masak. Anyhoots!)

So okay, that guy (the staff) buat ABAP for 10 years OK. 10 frikkin years man. You could be mental right about now! I can't imagine me meddling with codes for THAT long yannow, but his insight towards the field macam whoah jugak lah. He's Indo and dia ada cerita sikit sikit beza company yang dia join dulu dengan sekarang, so betullah from the rumours I heard. Heheh, I won't be applying there then! Seriously rasa nak mengajar. Haih. Monies I need to poop you so I can fund my master level, man.

Harini A emo sikit. Aku faham situasi tu sebab I'm having the same exact moment jugak. Takpelah A, kita be strong sama sama OK? 1 stgh bulan je lagi nak masuk Jungle, inshaAllah things will look brighter nanti :)

No comments: