November 11, 2010

//

Aku and my guy macam ada satu agreement ni tau. Entahlah kalau aku sorang je yang perasan, tapi it has been like that for so many years, even masa mula-mula close dulu. We have this No show policy kot, ahah lawak pulak. We don't parade our feelings that much, kalau ada pun, jaraaaaang sangat, sekarang lagi kronik siap ada orang tanya aku dengan dia dah takde apa-apa ke. Hm, growing up process agaknya?

Tapi thing is, aku suka macam ni. Macam kita dua je tau orang lain tak payah nak sibuk sibuk jaga tepi kain, Kalau gaduh pun takde orang tau hu hu (okay melainkan roomate, sila baca senyap senyap and takyah ulang ayat ni bila kami gaduh ok? Tengs!). Dan sekarang ni musim dia cari aku agaknya, mwehehe, I like this (Y). Sebab seronok bila pagi pagi ada message, or tengah hari ada random jokes in my inbox and bila nak tidur dapat at least a good night call. Kan seronok macam ni? Happy je. Stay gedik macam ni boleh tak? (Ok, I know its impossible. =.=")

--
Anyways, lagi 4 hari aku kat sini, aku tak nak balik, aku macam tak sanggup nak buat final exam... semester ni susah gila. T T, entahlah, harap tak fail, itu aje. Pointer turun sikit tak pe kot. Macam dah tak sabar nak intern and habis kan final year lepastu kerja. Friends my age semua dah kerja ok! Haih, gila loser buat degree je pun dah belajar lama-lama. I know belajar tak kira usia kan, tapi entahlah macam kena pressure tengok environment kawan-kawan semua atleast kalau tengah belajar pun buat masters kot, tak main ah degree ni. Sobs. Tu la, sapa suruh main main time SPM, padan muka sendiri.

Hm, boleh tak sekarang ni aku rasa cam dah jauh gila dengan bff, distant sangat sangat. Macam aku dah tak tau updates apa-apa, hu hu, what to do.. I guess aku taklah seimportant yang aku sangka kot. Tsk. So sekarang aku takde closest friend kalau nak diikutkan. Stress sikit sebab kalau ada benda best jadi dapat share dengan the boys and the guy. Gila bosan. Point of views lelaki ni... I mean kalau nak di-apply on things that orang/perempuan macam aku suka jadi cam rigid. Tak best doh feedback, sekali sekala ye la. I mean, I need gff, gedik, bimbo moments jugak to live.
--
Dinner tadi kitorang buat grilled cheese, and all the while dalam kepala otak ada grilled cheesus. Lol.

No comments: