July 18, 2010

:) I'm happy :)


Kadang-kadang aku tertanya-tanya jugak, kenapa, bila something extremely good happen to me dan aku macam nak celebrate benda tu sebab it deserves to be celebrated, masa hari yang aku decide nak be happy and just enjoy the moment, at the end mesti ada benda yang paling palat akan jadi. Macam hek eleh penat je aku happy kalau aku tahu nanti mesti aku sedih tahap dewa punya. Faham tak?

Macam... baik aku berterima kasih kat Allah and live my life the way it is and tak payah la nak gedik gedik celebrate apa bagai sebab kalau benda happy tu jadi, dia jadi kejap je, and aku ni memang dilahirkan tak patut celebrate apa-apa dengan siapa-siapa, not even my close ones, sebab aku patut celebrate sorang-sorang berkelubung tadah tangan berterima kasih yang amat pada yang Satu itu.

Bukan tak bersyukur doh, cuma aku tak faham. Sedih, more likely. Sebab apa yang jadi hari ini serious tak terlintas langsung dalam otak ni akan jadi macam ni. Sigh.
(via -bears)
Rasa hancur gila.

No comments: