February 17, 2013

Untuk jadi seorang Dalila, peratusan anxious dan worry harus tinggi, paling minima pun dalam 99.9%.
Untuk jadi seorang Dalila, skill overanalyze perlu ditahap advance. Untuk masalah sekecil lubang jarum pun, harus dirisaukan. Mesti.

Entah kenapalah aku ni. Manusia memang tak reti bersyukur kan? Terutama aku. Aku.

Aku takut gila sebenarnya.
Banyak gila what ifs dalam kepala, naik serabut.
Macam, sekarang ni, entahlah. Bila aku fikir pasal semua benda, aku jadi down.
:(

Tak best lah macam ni.
--
Tapi kan, kalau I'm not meant for this, kenapa aku dapat?
Kan?
Kan?
--

Sebab Allah nak uji. Sebab Allah cakap, this is it babygirl, you can do this, it's gonna be tough but I know you can because I KNOW.

Kan?
Susah sangat nak keep being optimistic ni. Syaitan banyak sangat agaknya.
I need me some usrah group or something like that. Dah empty sangat. 




No comments: