September 5, 2011

Kena halau cara halus. Best gila.

Kuat kuat kuat kuat! Alah sikit je kot. Calar sikit je. Takpe takpe, harini hari dia, esok esok hari kita pulak. C'mon D, dah halfway, sikit lagi nak ke garisan penamat. Things will look brighter, inshAllah. All you have to do is be patient. Sabar D, sabar! Nangis banyak mana, keluar air mata darah pun, takkan change a thing. Ni ujian ni, ujian tahap final year yang susah gila. InshaAllah score. Come on! Sikiiiiiit je lagi. Peduli la apa dia nak kata, apa orang nak buat. They don't know you, they don't know what you are going through. Diorang tau surface je. And they will never understand sebab, dorang tu... orang.

Tsk tsk tsk. Nasib baik S ada lagi kat sini.

Kuat D, kuat! You can do ittttttt!
--
On a lighter note, semalam si cantik Sofea (kot ejaannya?) yang baru darjah 3 dok belek belek ipod aku. Aku pulak time tu tengah buka FB sebab nak buat apatah tak ingat plak. Sekali si cantik tanya aku "Kakak, kakak ada facebook?".
Aku pun, mengiyakan, dah terang lagi bersuluh kan soalan tu. Tapi takpe, budak budak, aku layan "Ha'ah ada... :)"

Lepastu, dia cakap camni
"Hah! Sofea pun ada! Meh la add kita!"

Erm, err. errr.
Adik dia, Sarah (4 tahun), tengah main Blackberry. Fuh, canggih betul budak budak sekarang.

No comments: