June 9, 2011

I miss:

CHOWDER. I frikkin miss having actual free time to watch Chowder :( and why is it that the new spongebob is no fun? Trippy semacam ugh tak best.
--
Jungle. The residents yang dah spew all over the country (and the world apparently! :')). Nanti aku balik siapa nak teman makan kat v4 lepak sampai 4 pagi lepastu study for final esoknya bukan dapat jawab pun? Sapa nak argue which one is better - movie or karok. Sapa nak try every new food joints in Ipoh? Sapa nak drive around? Sapa nak tunggu lunch sama sama? Sapa nak teman aku in between classes makan beef patty paprika yang takde la sedap sgt tu? :( Weh, I'll miss you kids seriouslyyyyy. Nanti aku jadi loner balik macam sem 1. Huuuu.
--
Jamming with bros. Ini seriyes.
--
Mapley sessions with my homie and sleepovers! Ok kenapa korang semua kena jauh jauh? Ergh. I miss lepaking at mapley and just talk yanno? Asap session too.
--
Being a kid.

No comments: